THE BEST THING ABOUT LIFE IS LEARNING.

Friday 30 March 2012

Botanical Garden part 2..


Hello kepada semua!Aloha~ ~.haha.

Sudah lama saya tak updatekan blog ini.Bukannya apa, sibuk menguruskan beberapa perkara yang MUSTAHAK!!Apakah perkara itu?aha!!!Adalah...hehe.Apa2 pun saya mengucapkan syukur kepada Tuhan kerana memberi kelapangan masa untuk saya menulis..dan juga demi anda...hehe.

Baiklah, entri kali ini bersikap lebih sempoi dan tidak terlampau formal.Pada hari Rabu yang lepas iaitu 28/3/2012, PERSATUAN PRAU SMK TBS telah berjaya sekali lagi melunaskan janji mereka dengan melakukan projek Taman Herba Fasa 2.Sebelum anda terus membaca,apa kata anda KLIK dulu link dibawah ini..Barulah anda akan faham...

Botanical Garden fasa 1

Untuk makluman andalah kan,kami dah banyak kali rancang tetapi selalu cancel.Bukannya apa,terdapat banyak projek sekolah yang harus diberi keutamaan.Bila kami dapat peluang sahaja maka kami pun ZAS!!!hehehe..

Dalam projek fasa 2 ini kami telah berjaya menambahkan 8 lagi tanaman herba dan jumlah keseluruhannya ialah 20..Wah!!Semakin hijaulah TBS nampaknya sesuai dengan penjenamaan semula kita iaitu HIJAU ITU PRAU..

Sebelum saya melampirkan beberapa gambar sebagai BUKTI KONKRIT, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat..Jasamu dikenang..

MEMBERSIHKAN RUMPUT2 DEGIL

INILAH GURU PENASIHAT KAMI..

BERMULALAH SESI MENANAM DENGAN GIGIH..
TEKUN YE KAK..

SEMUA MEMAINKAN PERANAN
SUKA BERGAMBAR NAMPAKNYA..

'ORANG KUAT' PROJEK INI.
TERIMA KASIH SEMUA.

PS:saya tak ada waktu nie..saya dimana ya?hehehe.

No comments: