THE BEST THING ABOUT LIFE IS LEARNING.

Friday 11 May 2012

PERTANDINGAN VLOGPELAJAR PRAUNIVERSITI (BAHAGIAN II)

Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera semuanya !

Janji tetap janji. Jadi ini dia! Kami persembahkan hasil-hasil air tangan kreatif pelajar-pelajar prauniversiti SMK Tunku Besar Tampin dalam menjayakan Pertandingan Vlog 'Mempromosikan Prauniversiti.' Saya pasti, ramai yang ternanti-nanti bertemankan soalan "bilalah pendahuluan ni nak habis?" Kan.. kan.. kan? Hahahaha.. baiklah. Kami telah sediakan lima video kesemuanya yang disusun mengikut pemenang. Bermula daripada Johan sehinggalah tempat kelima. Tunggu apa lagi? Ayuh .. terjah!

#maaf atas kelewatan mengemas kini entri ini. Masalah teknikal laa.. :)












Anda yang masih lagiu tercari-cari hala tuju selepas SPM? Mahu memilih Prauniversiti (Tingkatan Enam) tetapi ragu-ragu? Semua ini jawapan kepada setiap persoalan anda. Ya, mungkin ada yang sudah tahu kebaikan memasuki alam prauniversiti. Tetapi mengapa masih ada lagi keraguan? Mungkin pengetahuan itu tak cukup meyakinkan. 

Semoga dengan kelima-lima video ini mampu mempromisikan alam prauniversiti sedikit sebanyak. semoga video-video ini mampu membantu adik-adik kami dalam memahami alam prauniversiti.

Sekali lagi, terima kasih kepada setiap pihak yang memberikan kerjasama secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan program ini. Kerjasama anda kami dahulukan dengan ucapan TERIMA KASIH!!!

No comments: